Johansen100 Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 Usikker på verdi på denne. Selges høystbydende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 Er det BMW GT1 diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Mai 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2021 37 minutter siden, Øyvind L. skrev: Er det BMW GT1 diagnose? Ja, det mener jeg det var. Har desverre ikke sw lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 Det har jo _litt_ å si om den er original eller klone. Antar sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Mai 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2021 35 minutter siden, TRF skrev: Det har jo _litt_ å si om den er original eller klone. Antar sistnevnte. antar det selv. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Mai 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2021 Her er det en som har brukt samme type og vært fornøyd med den. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2096844-WTB-BMW-GT1-diagnostic-head-(yellow-head) Denne må jo være brukbar for noen her. Jeg brukte denne til en e39 som jeg hadde problemer med for lenge siden. Har ligget i skuffen siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå