tikki Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 (endret) Bmw x5 2004 e53 300k km 3l diesel automat Skulle starte denne en dag. og den ville ikke kjinne. alt av elektrisk virker i bilen blinklys tute virker og. har sjekket alle sikringene i hanskerommet og på passasjer side i bagasjerommet. og alt er i orden. Girspaken lyser og står i park Har sett på youtube at tenningsbryter på rattstammen var ofte en feil på disse bilene. jeg kjøpte den billigste på eurodel bare for og prøve og se om denne var synderen. men var likedan når jeg satt inn denne. så satt inn den orginale igjen. prøvde en billig feilkode scanner da fikk jeg opp p0237 turbocharger boost sensor a circuit low men det skal ikke ha noe med start og gjøre i mitt syn. når jeg vrir nøkkelen i start posisjon . så er det ikke en lyd. og ingen ting skjer. helt dødt. åpner bilen trådløst med nøkkel så err strøm på den og. Hva kan denne feilen skyldes.??? Endret Juni 15, 2021 av tikki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Får du opp noen feilmeldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikki Skrevet Juni 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2021 ikke noe mer en det som altid har hvert der. ang lyspærer som er defekt og noe nivåregulering. prøvde en billig feilkode scanner da fikk jeg opp p0237 turbocharger boost sensor a circuit low men det skal ikke ha noe med start og gjøre i mitt syn. når jeg vrir nøkkelen i start posisjon . så er det ikke en lyd. og ingen ting skjer. helt dødt. åpner bilen trådløst med nøkkel så err strøm på den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Hva skjer helt nøyaktig, når du forsøker å starte? Forsvinner lys fra dashbordet? Noen klikk fra relè? Er alle lys på på dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikki Skrevet Juni 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2021 1 time siden, Otis skrev: Hva skjer helt nøyaktig, når du forsøker å starte? Forsvinner lys fra dashbordet? Noen klikk fra relè? Er alle lys på på dashbordet? alt lyster i dashbordet slik det skal gjøre når man slår på tenningen. når jeg vrir om nøkkelen til start skjer det ingen ting. hører ikke noe klikk heller. fikk tips om noen sikringer gjemt på toppen av sikringsboksen i dashbordet samt noen reler som kan være gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 Jeg tenker også mangel på strøm til start motor. På endel andre biler har det blir ganske vanlig med defekt jordingskabel foran, mellom motor/girkasse å chassis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå