Tryx Skrevet Juli 5, 2021 Share Skrevet Juli 5, 2021 Ingen bil mann, men ser på helt nye BMW 225xe at glippen på venstre side av panseret er større enn på høyre side - og når jeg dytter litt så føles det som om den ikke er helt på plass. Håper noen skjønner hva jeg mener er dette noe jeg kan justere selv - ser litt sånn ut når jeg åpner panseret eller bør jeg kjøre innom et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 5, 2021 Share Skrevet Juli 5, 2021 14 minutter siden, Tryx skrev: Ingen bil mann, men ser på helt nye BMW 225xe at glippen på venstre side av panseret er større enn på høyre side - og når jeg dytter litt så føles det som om den ikke er helt på plass. Håper noen skjønner hva jeg mener er dette noe jeg kan justere selv - ser litt sånn ut når jeg åpner panseret eller bør jeg kjøre innom et verksted? Hei! Er du sikker på at den er helt på plass? Min køddet seg til 1 gang og da slet jeg med å åpne panseret. Det kom derimot varsellampe i bil om at panseret ikke var igjen selv om det var det. Jeg tror jeg fikk det i lås litt skjevt(først på ene siden, slik at den ikke kom skikkelig på på andre siden). Jeg fikk til slutt åpnet det igjen og passet alltid på å lukke det i "vater" og siden var det ingen problem. Det var på 225xe, helt i starten av mitt 2-årige bilhold av den. Har nå en 2-serie Gran Tourer med samme panser, og der er jeg like påpasselig og heller aldri noen problem Uansett, prøv å åpne og lukke igjen hvor du dytter ned begge endene helt samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 5, 2021 Share Skrevet Juli 5, 2021 Eventuelt om dette kan hjelpe: https://www.bimmerfest.com/threads/advice-sought-bonnet-hood-not-closing-properly.881661/ En annen ting, merker du risting/klunkelyd fra bakluka så kan du justere inn/ut den svarte dingsen på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryx Skrevet Juli 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2021 Takkf or svar - skal se om jeg lett kan fikse - om ikke får jeg svinge innom - bilen er 4 dager så det burde vel egentlig vært i orden når jeg fikk den Takk for svar og god sommer 💥 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå