Holan7 Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 Noen som forklare hva årsaken til jeg får opp feil på p brems, antispinn, abs ,og før jeg går ut av bilen ,feil på beltestrammer passasjer side, dette er feil som kommer og går, så langt har ingen verksted klart å finne feilen, ikke vært til bmw enda da . Forslag mottas med takk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 F25 X3? Høres litt ut som dette tilfellet Mulig BMW tar d på goodwill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holan7 Skrevet August 2, 2021 Forfatter Share Skrevet August 2, 2021 Ser sånn ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holan7 Skrevet August 2, 2021 Forfatter Share Skrevet August 2, 2021 Ser en del skriver feil på ledningsnett, men til meg kom det etter ledningsnettet på bilen var byttet pga en kortslutning ( brann) og det merkelige er det kommer og går, forsvinner noen ganger, og noen ganger kan jeg kjøre i milesvis uten forandring der alt lyser, som feilen beskrevet i linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet August 3, 2021 Share Skrevet August 3, 2021 (endret) Ta deg en tur til bmw verksted og hør med de. Endret August 3, 2021 av F25x3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå