Otis Skrevet August 17, 2021 Share Skrevet August 17, 2021 Ja, det skulle man tro. Du vil jo ekstrem eksos temperatur, som er skadelig over ca 900 grader. Ellers er jeg usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwemil Skrevet August 17, 2021 Forfatter Share Skrevet August 17, 2021 Etter en lang kjøretur nå med forsøk på og starte regenerering så funket det til slutt. I starten vil den ikke starte , sto som aktiv i 2 sekunder etter sletting av feilkoder før den sto som inaktiv igjen. Ble høyere og høyrer boktrykk under turen, godt over en bar. men aldri eksos temp på er en 450. Plutselig kom det masse hvit røyk og trykket gikk noe ned, innbiller meg at noe av soten løsnet da pga høyt trykk. Prøvde og ta på og av kontakter til egr`en siden det heletiden kom feil på den, og de ble faktisk borte så jeg fikk kjørt en hel runde med regenerering. etter dette lå trykk under vanlig kjøring på ca 100mbar og makstrykket vel full gass kopm oppi ca 300 mbar. Tenkte bytte egr posisjonssensor, det er den som sitter oppå egr kjøleren med en 3 pin kontakt og vacum?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 17, 2021 Share Skrevet August 17, 2021 Det kan jo hende at filteret faktisk begynner å bli fullt, pga kilometer. Du kan sjekke delekatalogen for å finne deler og hvor de står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwemil Skrevet August 17, 2021 Forfatter Share Skrevet August 17, 2021 Hvor finner jeg delekatalogen? link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 17, 2021 Share Skrevet August 17, 2021 Feks realoem.com eller bmwfans.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå