crossgt Skrevet August 17, 2021 Share Skrevet August 17, 2021 (endret) bobler i lakk på dører bmw 2012 mod som snart har gått 200 tusen er det en sak de gidder å ta på en ‘’gammel’’ bil som har gått så langt? Lest de har 12 års rust garanti Endret August 17, 2021 av crossgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 17, 2021 Share Skrevet August 17, 2021 Det svaret er opp til din forhandler. Etter hva jeg har lest og hørt av kollegaer så er generelt BMW flinke til å dekke slike type skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet August 17, 2021 Forfatter Share Skrevet August 17, 2021 Så bra ikke så kjent med bmw. har vel forstått at det egt ikke skal skje med aluminiums dører om jeg ikke har hørt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 17, 2021 Share Skrevet August 17, 2021 Dette er vel den berømte sink-slippen F10/11 har litt av? Bare å besøke nærmeste forhandler slik at de får se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet August 18, 2021 Forfatter Share Skrevet August 18, 2021 Ja. Snakka med de i dag jeg skulle ta en takst så skulle de søke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå