E1k Skrevet August 21, 2021 Forfatter Share Skrevet August 21, 2021 Feilsøkte litt mer idag. Prøvde å ta en retur test på dysene men etter å ha chinna en stund var der ikke spor av diesel i røra 🤔 Begynte da å mistenke at det lå en vill mengde med luft i railen (?). Kjøpte en vakumtest pumpe på biltema, koblet fra rørene inn på dyse 2 og koblet til pumpa med catch tank. Fikk etterhvert diesel og myyyee luft i slangen. Repiterte dette på dyse 4 men når jeg prøvde å starte var det fortsatt ikke mer enn 48 bar på railen?? var nyskjerrig på hvordan regulatoren bak på railen ser ut og om det var noe visuelt feil med den så bestemte meg for å ta en titt. Når jeg skrudde den ut så forventet jeg at det skulle komme ut litt diesel men der kom ingenting? Er det en «prop» i mellom rail og regulator?, et det meningen at railen skal tømme seg når du skrur av tenninga, eller er det noe veldig feil med systemet mitt? kikket litt på live data fra pumpen i tanken og den har 2300rpm og sier den kan levere 150 liter i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 21, 2021 Share Skrevet August 21, 2021 Du skal ha diesel i systemet, det skal ikke fylle seg med luft. Regner med at du ser at det ikke er luftbobler i den gjennomsiktige slangen i motorrommet før du forsøker å fyre opp? Har du tilgang til newtis? Det er beskrevet en del hvordan dette fungerer, sikkert mer nyttig for deg å lese selv enn at vi gir det utdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E1k Skrevet August 21, 2021 Forfatter Share Skrevet August 21, 2021 Nei er ingen luft i slangen. Byttet tilbake til den pumpen som var originalt i bilen og såg at den sirkulerte diesel frem i den slangen og at lufta forsvann litt etter litt. Nei har ikke hørt om før men skal prøve å google 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå