bmw530xd450hp Skrevet August 27, 2021 Share Skrevet August 27, 2021 (endret) Hei, dette er mitt første innlegg. Har en 530xd som drar på med rundt 450hk på veiv. Den tok livet av et opphengslager og det byttet jeg, men rett etterpå fikk jeg problemer igjen med vibrasjon. Fant da ut at kryss i mellomaksel er helt ferdig, da er spørsmålet mitt hva er enkleste fremgangsmåte for å ordne dette på? Det er snakk forresten om bakre mellomaksel, ikke fremre. Er dette enkelt å bytte selv? eller bør jeg bare finne en brukt aksel. Jeg kan skru, jeg bygde motoren selv Og har skrudd i cirka fem år med alt fra gir til motorbytte. Men drivverk har jeg aldri rørt nesten, og har jeg rørt noe er det eldre ting. Har mulighet for å få tak i kryss ettersom jeg bor nærme et lagerhus som heter t.slettebøe som har det absolutt meste. Takk for innspill Bavaria har forresten brukt TRE hele uker på dette på feilsøking, så begynner bli temmelig lei og sier det er umulig å bytte kryss Oppdatering; ga opp, bestilte ny aksel nå. Kan admin slette tråden? finner ikke ut hvordan Endret August 27, 2021 av bmw530xd450hp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 27, 2021 Share Skrevet August 27, 2021 Man sletter ikke tråder. Halve poenget med forumet er at folk skal kunne lære av hverandre, så du får gjerne oppdatere om dette fikset problemet ditt eller ikke. Maverick2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530xd450hp Skrevet August 27, 2021 Forfatter Share Skrevet August 27, 2021 ok, men det er greit. Fant rett og slett ut av at det ikke er låseringer på kryssene, men derimot et lokk som jeg ikke klarte å få av. Jeg borret, prøvde alt. Men nyttet ikke, fant også ut at det går igjennom en meget spesiell balanseringsrigg for å sentrere krysset gjennom powertrain europe. Så et tips fra meg, mye billigere å handle brukt mellomaksel enn å prøve å reparere dette. Med mindre du er så talentfull at du klarer dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå