Gå til innhold

Nødvendig diagnose nødvendig


qilpesen9
 Share

Anbefalte innlegg

hei alle, jeg er ny på denne subreddit men var nysgjerrig på å se om noen kunne hjelpe meg med vanskeligheten min. jeg arvet en 2007 e92 335i coupe med litt over 100k miles på den som min første bil for en stund tilbake (automatgir). jeg har prøvd å lære å gjøre grunnleggende vedlikehold på det, guys å være student gjorde noe mer ekstremt vanskelig.

den siste tiden har den rykket fremover, noen ganger slukket lyset hvis jeg akselererte, det ville høres ut som om den ville øke ekstremt hardt og stikke fremover flere ganger, enn å fortsette å kjøre fint. det har lekket ut det jeg vil si er olje på garasjen min den siste uken, guys oljenivåene som er angitt av den elektroniske peilepinnen virker flotte. i dag på kjøreturen hjem hadde jeg en "overføringsfeil" -feil (liten  https://9apps.ooo/ tannhjulsmelding på dashbordet) og måtte trekke meg over, slå av bilen og starte den på nytt for å komme hjem.
dette er mitt første save hassle med bilen i nesten 30.000 miles. jeg har byttet luftfiltre og har gjort oljeskift selv. jeg er villig til å bruke penger på å fikse bilen, men ville det være en god identityé å selge bilen? jeg er en heltidsstudent som jobber med to jobber akkurat nå, og jeg forstår at 2007 335i ikke akkurat er en pålitelig bil, guys jeg elsker den til døde, og jeg vil ikke helt skille den, men vil realistisk sett se hvis jeg har råd til å beholde det for fremtiden. jeg kan svare på andre spørsmål, men har dere noen mulig diagnose for hva som skjer?

image.png

Endret av qilpesen9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lese av feilkoder først. Dog så er toppdeksel og pakning kjent for å gå I stykker. Samt alle trykk/vakuum rør også kjent for å gå I stykker. Så det kan være noe der.

Jeg håper du forstår dette, selv om du er utenlandsk. Evt at google translate forstår dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...