Sprinten Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 Jeg har vært uheldig og bulket felgen noe veldig,men siden di stod på bilen når jeg kjøpte den så vet jeg ikke hva slags merke det er og om de er 2 delt slik at jeg kun trenger og skifte den blanke kanten.Det ser verre ut enn det er,jeg merker faktisk ingen risting når jeg kjører og en venn av meg mener det er kun den blanke ytterkanten som trenger og skiftes.Om noen vet om disse er 2 delt eller om skruene er bare pynt og gjerne info om disse felgene så er jeg dypt takknemmelig.Dere kan se bilen min under min profil her fra siden. Mvh Sprinten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 Hei. Det der er vel noe replica-greier, sikkert hatt Alpina Dynamic som inspirasjon. Skru av hjulet og se hva som står på innsiden av eikene. Der finner du litt mer info, kanskje. Er det noe ukjent merke, så frykter jeg at du må bytte felgen(e). E.C. og Sprinten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprinten Skrevet September 29, 2021 Forfatter Share Skrevet September 29, 2021 Et sent takk til deg:-)Jeg får vaske dem på innsiden når det er tid for vinterdekk og håper at det løser seg:-) Mvh Sprinten. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå