Dieselsotrør Skrevet September 8, 2021 Skrevet September 8, 2021 Hei, jeg har nettopp gått igjennom hele motorn. mekanisk er den god, motor sviver men vil ikke starte. Jeg får opp feilkode "learn function, lower stop, throttle actuator" for meg ser dette ut som en feilkode som har noe med kalibrering av spjeld å gjrøre. Jeg har forsøkt å slette adaptions. Feilen kommer umiddelbart tilbake etter tenning har vært av, derretter skrudd på igjen. Sletter jeg feilkoden får jeg rørt på spjeldet med pedalen. Jeg legger ved noen bilder. Feilkodene leses her av med PA. soft BMW Scanner 1.4 Serienummer på spjeld. Feilkoder jeg får opp med launch tester Jeg vet ikke hvor mye intake flap har å si i denne sammenheng.
Otis Skrevet September 9, 2021 Skrevet September 9, 2021 Har du forsøkt å lære sjelden på nytt da? Det finnes vel noe opplæringsfunksjon.
Dieselsotrør Skrevet November 21, 2021 Forfatter Skrevet November 21, 2021 Problem løst, LMM måtte være plugga i, aner ikke hvorfor. Men nå fungerer spjeldet igjen.
Otis Skrevet November 21, 2021 Skrevet November 21, 2021 Veldig bra at du sier fra med løsning. Men hvordan i alle dager skal man vite at du har plugget ut lmm? Å hvorfor var den ikke koblet til? Antar at lmm må være i fordi det er eneste grunnlaget for å registrere luftmengde, som igjen brukes for å styre spjeldet. E.C. reagerte på dette 1
Dieselsotrør Skrevet Juni 20, 2024 Forfatter Skrevet Juni 20, 2024 On 11/21/2021 at 4:23 PM, Otis said: Veldig bra at du sier fra med løsning. Men hvordan i alle dager skal man vite at du har plugget ut lmm? Å hvorfor var den ikke koblet til? Antar at lmm må være i fordi det er eneste grunnlaget for å registrere luftmengde, som igjen brukes for å styre spjeldet. Har kjørt uten tidligere. Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå