kesstuning Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 Noen som har bilder av e61 xdrive med 35mm senk forran? Tenkte og handle meg H&r 35mm og kode om på luft bak setter pris på svar og beklager vis innlegget er postet feil Helt ny her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 Har du prøvd å spørre på e60-gruppa på FB? Tror det er lettere å få svar på akkurat slike ting der. Velkommen til forumet kesstuning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet September 15, 2021 Share Skrevet September 15, 2021 35mm foran og standard høyde bak Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesstuning Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 35mm bestilt, så veldig pent ut Snowbiz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet September 20, 2021 Share Skrevet September 20, 2021 På 17.9.2021 den 15.47, kesstuning skrev: 35mm bestilt, så veldig pent ut Snowbiz! Var fornøyd med høyden, vil påstå det er likt Msport understell på en RWD E61 Siste bildet er på vinterhjul i standard dim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesstuning Skrevet Oktober 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2021 På 20.9.2021 den 22.50, Snowbiz skrev: Var fornøyd med høyden, vil påstå det er likt Msport understell på en RWD E61 Siste bildet er på vinterhjul i standard dim. Helt perfekt i mine øyne, har fått H&r fjærene men ikke rotet meg til og få byttet dem enda, noe nærmere våren blir det og få hivd de på🙏 Takk for bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå