Aksel97 Skrevet September 14, 2021 Share Skrevet September 14, 2021 Kom en rar lyd i ett halvt sekund da jeg startet bilen min idag. Det hørtes ut som om bilen feilgira eller noe sånt. Lyden forsvant etter ett halvt sekund ca, men det var nok til å gi meg hjertestopp i to sekunder. Noen som vet hva som eventuelt kan være galt? Bilen er forresten F11 535i 2010, automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet September 14, 2021 Share Skrevet September 14, 2021 Starter som har bomma på startkransen på fleksplaten kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel97 Skrevet September 14, 2021 Forfatter Share Skrevet September 14, 2021 5 minutter siden, dopus skrev: Starter som har bomma på startkransen på fleksplaten kanskje?? Null peiling. Lyden var ikke der etter at bilen var kjørt varm og prøvde igjen. Ville ikke lyden vært der uavhengig om bilen var varm eller ikke dersom det var noe galt med starteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 14, 2021 Share Skrevet September 14, 2021 Umulig å vite hva du hørte, men f.eks startmotor som henger på et jo en mulighet. Er ofte sporadiske feil i begynnelsen hvis det er noe med starter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel97 Skrevet September 14, 2021 Forfatter Share Skrevet September 14, 2021 18 minutter siden, Lars89 skrev: Umulig å vite hva du hørte, men f.eks startmotor som henger på et jo en mulighet. Er ofte sporadiske feil i begynnelsen hvis det er noe med starter. Dersom det er starteren, burde dette byttes ASAP, eller kan man kjøre litt til? Kan f.eks girkassa bli ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå