WojinRina Skrevet September 15, 2021 Share Skrevet September 15, 2021 (endret) hei, jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med riktig boltstørrelse for de to som monterer hovedbremsesylinderen til vakuumforsterkeren på brannmuren. jeg fikk dem begge ombygd nylig, men jeg antar at jeg VidMate mistet de to boltene et sted underveis. noen som har en måte å måle dem og gi meg Mobdro dimensjoner/trådhøyde? jeg klarte ikke å finne informasjon etter litt tid brukt på å prøve. takk! Endret September 17, 2021 av WojinRina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet September 15, 2021 Share Skrevet September 15, 2021 Er det en USA modell siden det er 533I? Du har i tilfelle hydraulisk servo og ikke vakumservo. Antar det er nr.8 og nr. 9 du trenger her. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4274-USA-05-1984-E28-BMW-533i&diagId=34_0297 De har i tilfelle dimensjon M8X25. Du får de fra BMW fortsatt men jeg ser de er ganske dyre, ca. 160 kr. stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå