Arrow Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 Hei! Sliter med å få kl 15 på både istap og Ista + til å vise spenning. Dette er på min E39 med overgang i motorrom. samme problem på diagnosekontakten i bilen uten bruk av overgang. På min f11 har jeg spenning på bade kl15 og 30. har ikke noen andre problemer med bilen som skulle tilsi feil på tenningsbryter. Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 Hvilken kabel har du? Noe K-CAN fra Ebay? Mulig den ikke fikser dette på eldre E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arrow Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 Jeg kjøpte for noen år siden et carsoftdiagnoseapparat. Med dette fulgte overgangen til 20 pin. Det er denne jeg nå kobler den originale icomen til. Kanskje svaret ligger der ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 Det er ofte et minimum av pins som er koblet opp der, så mulig det ikke tolkes rett av ICOMen. Den ekte overgangen for nyeste ICOM er nesten like dyr som ICOMen selv, så det er muligens noe mer som skjer der enn å være et koblingspunkt. Jeg har facelift E39 med kontakt kun inne i bilen og der blir tenning gjenkjent. Forresten, er lokket på kontakten under panseret igjen når du prøver fra inne i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arrow Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 Hei! Sist jeg prøvde fra bilen var lokket på, men jeg hadde brokoblet 2 pinner i lokket. Mener det var 17-20, etter tips om at alle funksjoner da kunne hentes inne fra bilen. Men manglet da å kl15 fra inne i bilen. Denne brokoblingen er nå fjernet. Ista laster inne alle moduler bra motorrommet, men kommer opp med feilmelding på kl 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arrow Skrevet September 20, 2021 Forfatter Share Skrevet September 20, 2021 Hei! Sist jeg prøvde fra bilen var lokket på, men jeg hadde brokoblet 2 pinner i lokket. Mener det var 17-20, etter tips om at alle funksjoner da kunne hentes inne fra bilen. Men manglet da å kl15 fra inne i bilen. Denne brokoblingen er nå fjernet. Ista laster inne alle moduler bra motorrommet, men kommer opp med feilmelding på kl 15 På 17.9.2021 den 19.12, E.C. skrev: Det er ofte et minimum av pins som er koblet opp der, så mulig det ikke tolkes rett av ICOMen. Den ekte overgangen for nyeste ICOM er nesten like dyr som ICOMen selv, så det er muligens noe mer som skjer der enn å være et koblingspunkt. Jeg har facelift E39 med kontakt kun inne i bilen og der blir tenning gjenkjent. Forresten, er lokket på kontakten under panseret igjen når du prøver fra inne i bilen? Hei. Takk for tips.Da er problemet løst. Koblet om overgangen😊. Strøm på både kl15 og kl30 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 20, 2021 Share Skrevet September 20, 2021 Bra at det fungerte og fint at du rapporterer tilbake 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå