Gå til innhold

Ista P og Bmw E39


Arrow
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Sliter med å få kl 15 på både istap og Ista + til å vise spenning. Dette er på min E39 med overgang i motorrom.

samme problem på diagnosekontakten i bilen uten bruk av overgang. På min f11 har jeg spenning på bade kl15 og 30.

har ikke noen andre problemer med bilen som skulle tilsi feil på tenningsbryter.

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte et minimum av pins som er koblet opp der, så mulig det ikke tolkes rett av ICOMen. Den ekte overgangen for nyeste ICOM er nesten like dyr som ICOMen selv, så det er muligens noe mer som skjer der enn å være et koblingspunkt. Jeg har facelift E39 med kontakt kun inne i bilen og der blir tenning gjenkjent.

Forresten, er lokket på kontakten under panseret igjen når du prøver fra inne i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sist jeg prøvde fra bilen var lokket på, men jeg hadde brokoblet 2 pinner i lokket. Mener det var 17-20, etter tips om at alle funksjoner da kunne hentes inne fra bilen. Men manglet da å kl15 fra inne i bilen. Denne brokoblingen er nå fjernet.

Ista laster inne alle moduler bra motorrommet, men kommer opp med feilmelding på kl 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sist jeg prøvde fra bilen var lokket på, men jeg hadde brokoblet 2 pinner i lokket. Mener det var 17-20, etter tips om at alle funksjoner da kunne hentes inne fra bilen. Men manglet da å kl15 fra inne i bilen. Denne brokoblingen er nå fjernet.

Ista laster inne alle moduler bra motorrommet, men kommer opp med feilmelding på kl 15

På 17.9.2021 den 19.12, E.C. skrev:

Det er ofte et minimum av pins som er koblet opp der, så mulig det ikke tolkes rett av ICOMen. Den ekte overgangen for nyeste ICOM er nesten like dyr som ICOMen selv, så det er muligens noe mer som skjer der enn å være et koblingspunkt. Jeg har facelift E39 med kontakt kun inne i bilen og der blir tenning gjenkjent.

Forresten, er lokket på kontakten under panseret igjen når du prøver fra inne i bilen?

Hei. Takk for tips.Da er problemet løst. Koblet om overgangen😊. Strøm på både kl15 og kl30 nå

EB8466F1-BFE0-444E-A0D9-6424D77A94DD.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...