Gå til innhold

K+DCAN kabel til låns/salgs i Tønsberg/Horten?


krisring
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som har en slik til låns eller til salgs? Jeg vet man får kjøpt fra Kina, USA, osv., men ser ut som det er lite tilgjengelig her til lands og jeg skulle gjerne hatt en litt raskere enn frakt fra Kina tilsier.

Mistenker at den jeg har ikke fungerer optimalt. Har prøvd x antall installasjoner av INPA, drivere, EDIABAS og så videre, uten hell. Flere PC-er har jeg også prøvd. Sikringer er sjekket,  både den for OBD og de som går på radio/ multimedia/Bluetooth.

Har av en eller annen grunn mistet DAB, AUX og Bluetooth-funksjonalitet i forbindelse med feilsøking på Kufatec Fistune-oppsett. Må få kjørt en diagnose for å se om det er noe feil, eventuelt om jeg må kode inn AUX og DAB igjen.

 

Takk,

Mvh Kristian

Endret av krisring
Spesifisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, HakonLimseth said:

Fikk akkurat min til å funke i dag, kjøpte av en kar på finn :) Jeg bor derimot i Eidsvoll noe som er litt langt unna. Kan se om jeg finner linken til finn annonsen hvis du vil

Hei, det hadde vært supert! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
35 minutter siden, krisring skrev:

Kjøpte en slik kabel. Fikk den ikke til å virke, men fikk liv i den gamle jeg har. Uansett, hva trådtittel angår, så er iallfall den biten løst.

Send melding til han du kjøpte den av, får nok ny eller pengene tilbake. Verdt et forsøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...