Sverre 2468 Skrevet Oktober 3, 2021 Share Skrevet Oktober 3, 2021 Hei! Jeg har fått tilbud om å få noen seter fra en E61, og tenkte kanskje å prøve dem i en 98 mod.520. Det er standardseter i svart skinn, så de passer kanskje framme? Er det forskjell på størrelse,understell/innfesting og det elektriske ? Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 3, 2021 Share Skrevet Oktober 3, 2021 Et raskt søk på Google sier at det meste er forskjellig. Tatt i betraktning at E39-interiør får du nærmest kastet etter deg så hadde jeg kanskje heller kjøpt det, om jeg først skulle bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 3, 2021 Share Skrevet Oktober 3, 2021 2 timer siden, Sverre 2468 skrev: Hei! Jeg har fått tilbud om å få noen seter fra en E61, og tenkte kanskje å prøve dem i en 98 mod.520. Det er standardseter i svart skinn, så de passer kanskje framme? Er det forskjell på størrelse,understell/innfesting og det elektriske ? Sverre Passer ikke rett på disse.. festene er annerledes.. E39 bruker eldre bus system på det elektriske mens E6x bruker annet så blir ikke helt direkte plug n play der.. E39 får du mer eller mindre hivd etter deg om dagen så burde ikke være problematisk å få tak seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Oktober 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2021 Takk for svar! Blir nok lettere å bare bytte til andre seter fra E39 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå