AxelFoley Skrevet Oktober 7, 2021 Share Skrevet Oktober 7, 2021 akkurat henta meg en 2012 Modell 535xD fra Sveits, 134.000 KM - sort sort sort med skinn og komfortstoler, pano M-sport sportsautomat Herlig børse, noen som tenker at tuning kan ha noe for seg ? Hvem er best ? Dekker IF feks Hartge Chip innskrevet i vognkort på drivlinjeforsikringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 7, 2021 Share Skrevet Oktober 7, 2021 8 minutter siden, AxelFoley skrev: akkurat henta meg en 2012 Modell 535xD fra Sveits, 134.000 KM - sort sort sort med skinn og komfortstoler, pano M-sport sportsautomat Herlig børse, noen som tenker at tuning kan ha noe for seg ? Hvem er best ? Dekker IF feks Hartge Chip innskrevet i vognkort på drivlinjeforsikringa? Jeg snakket med IF for ikke så lenge siden om TUV godkjent tuning til min G30 540i og de sa at så lenge det er godkjent og innskrevet i vognkort så stiller de med motor å drivverk forsikring. Så jeg hadde uten tvilt av dine alternativ valgt den tuningen du får innskrevet i vognkortet. Flott bil du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AxelFoley Skrevet Oktober 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2021 Tusen takk! Ja er ikke sånn veldig mye å spare på å hente selv, men litt er det - og ville ha sort skinn , ikke beige osv litt mer utvalg i europa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 7, 2021 Share Skrevet Oktober 7, 2021 https://bimmers.no/blogs/entry/71-dyno-trf-vs/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå