lhu Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 Har problem med elektronisk håndbrekk i min 2011mod X5. Er det noen som vet om jeg kan bruke kontrollboks fra en F15 X5? De ser jo like ut. Min har delenummer 3443-6796072-02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 De har ikke samme delenummer og er ikke lagt opp i delekatalogen som byttbare mellom hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Juni 11, 2022 Share Skrevet Juni 11, 2022 Hei. Får ikke utløst parkeringsbremsen med nødprosedyre bak. Satt på ISTA, men får ikke slettet feilkoden. Selve den elektriske motoren er byttet på bilen for ett år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 11, 2022 Share Skrevet Juni 11, 2022 Prøv å sett deg inni bilen, sett i nøkkel/sett på tenning. (Ikke med alle lys på) trekk opp knappen for håndbrekk, hold i 5 sekunder, trykk den ned, hold i 5 sekunder, trekk opp, hold i 5 sekunder. Ble det noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Juni 11, 2022 Share Skrevet Juni 11, 2022 (endret) Skal prøve det imorgen,men tror det ble prøvd også. Prøvd det meste med trykking og youtube triks. Kan jo være at den er gåen igjen, ble byttet med en uoriginal bestilt på internet ifjor. Men det virker litt rart at den ikke skulle vare litt lenger. Endret Juni 11, 2022 av k.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 11, 2022 Share Skrevet Juni 11, 2022 Prøv det først ihvertfall. Men skiftet du hele boksen eller bare den elektriske motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Juni 11, 2022 Share Skrevet Juni 11, 2022 En tilsvarende ble byttet hele greia ja. Ikke min bil dette,men en venn. Jeg prøvde med ISTA å slette feilkoden idag,men den vil ikke slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Juni 11, 2022 Share Skrevet Juni 11, 2022 Handbrekket låste seg plutselig på av seg selv, kanskje 5-10 minutter etter bilen var parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå