Jackyboii Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 Hei, er det noen med e88 her? Hva er det viktigste å sjekke på disse ved kjøp? Og, hvis man skal gjøre noen oppgraderinger, utenom felg og dekk, hva er det første dere ville gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 Jeg vil påstå det største problemet i disse er motoren som er i flertallet; N43. Altså, unngå 118i og 120i for alt det er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackyboii Skrevet Oktober 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2021 Ok, kan du utdype? Er det ingen god motor? De jeg typisk ser på ligger rundt 100k i kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 17, 2021 Share Skrevet Oktober 17, 2021 Nei, det er en helt elendig motor, problemer med registerkjede, coiler, dyser, plugger og mye annet rart. Man kan såklart være heldig, men jeg kommer aldri til å kjøpe en bil med nevnte motor igjen. Daniel. og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå