Gå til innhold

Kjøpt k+dcan kabel fra kina.

matros72
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Reef89 skrev:

Man kan fint kjøpe dette billig (har gjort det selv før) herfra: https://www.bcables.com/
Da er alt ferdig satt opp, bare å installere.   Og ja det funker.
Kablene jeg bruker er også derfra.
Jeg har jo to pcen med dette og den ene har programmene derfra og inni mellom så får en tilbuds e-poster, der en får oppdatere til nyeste programvare osv.

Veldi bra👍 takk for link🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Reef89 skrev:

Man kan fint kjøpe dette billig (har gjort det selv før) herfra: https://www.bcables.com/
Da er alt ferdig satt opp, bare å installere.   Og ja det funker.
Kablene jeg bruker er også derfra.
Jeg har jo to pcen med dette og den ene har programmene derfra og inni mellom så får en tilbuds e-poster, der en får oppdatere til nyeste programvare osv.

Veldi bra👍 takk for link🙂 Har nå betalt for enet kabel og ling for 1 klikks nedlastning. Men hvordan skal jeg få lastet det ned etter at jeg har betalt? Får jeg noen mail tilsendt med link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, matros72 skrev:

Veldi bra👍 takk for link🙂 Har nå betalt for enet kabel og ling for 1 klikks nedlastning. Men hvordan skal jeg få lastet det ned etter at jeg har betalt? Får jeg noen mail tilsendt med link? 

Du får mail etter en stund og linken gjelder bare i en hvis tidsperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig synd, regner med du har sjekket søppelpost og slikt?
Har om sagt kjøpt alt der før selv og ikke opplevd noe problemer, samt andre som har kjøpt som jeg kjenner til. Nå har jeg aldri prate med kundeservice så vet ikke hvordan det står til der.

Brukte du Paypal eller kredittkort så har en jo forsikring. Men hvor mye orker man å legge i det for et par hundrelapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søppelpost hadde jeg selvfølgelig ikke sjekket. Der lå det mail med linker. Ene linken var til enet f11 som fungerte, men d var 3 linker nedenenfor som han kalte bmw reference isos dvd 1,dvd2 og dvd 3. Disse linkene krever tydeligvis godkjenning? Sendte forespørsel, men ikle noe svar enda ivertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...