sst079 Skrevet November 18, 2021 Share Skrevet November 18, 2021 Hei! Jeg trenger et nytt garasje-dulle-prosjekt, og skal se på en 2002 E46 325Xi i helgen. Denne leveres uten sommerhjul, så har allerede begynt å saumfare finn.no. MEN - om man går for en staggered versjon, hvor mye forskjeller i rulleomkrets på fram/bakaksel tåler dette Xi-systemet, uten at det begynner å tulle? Takker for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2021 Share Skrevet November 18, 2021 Tror nok jeg ville holdt meg innenfor 1%, som det generelt sett anbefales. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet November 19, 2021 Forfatter Share Skrevet November 19, 2021 22 timer siden, Otis skrev: Tror nok jeg ville holdt meg innenfor 1%, som det generelt sett anbefales. Ok, så det er 1% som er den magiske grensen. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2021 Share Skrevet November 19, 2021 Nja, det er ikke noe offisielt fra BMW, såvidt jeg vet, men av åpenbare grunner må differansen mellom alle hjul være små. Så det er mulig at 1% er helt ok, men det kan også hende du får problemer. Min tanke på dette er å skifte olje på fordelingskasse oftere, kanskje hver 40kkm. For da hindrer du kanskje at oljen blir nedbrutt og tærer på clutchene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå