Daniel N F Olsen Skrevet November 22, 2021 Share Skrevet November 22, 2021 Hei Byttet yaw rate sensoren på passasjer siden i bilen min og får opp denne feilkoden i carly (legger ved bilder), samt denne varselen i bilen. Vil hele dsc systemet vere ute av drift pga dette, eller skal i teorien alt funke som normalt, bare at bilen ikke kjenner igjen sensoren? Er ikke bare bare å få noen til å programmere inn den nye sensoren, men hvis systemet funker selv om det er varsellampe hadde det vært kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 22, 2021 Share Skrevet November 22, 2021 Blir litt vanskelig for bilen å rette opp i krenging når den ikke lenger vet hva som er normalt. Jeg ville gått ut ifra at systemet ikke fungerer eller ikke fungerer optimalt fram til sensoren er kodet inn / resatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel N F Olsen Skrevet November 22, 2021 Forfatter Share Skrevet November 22, 2021 1 minutt siden, E.C. skrev: Blir litt vanskelig for bilen å rette opp i krenging når den ikke lenger vet hva som er normalt. Jeg ville gått ut ifra at systemet ikke fungerer eller ikke fungerer optimalt fram til sensoren er kodet inn / resatt. Har du noen erfaring med å kode/resete? Må jeg evt på et bmw verksted å få gjort dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 22, 2021 Share Skrevet November 22, 2021 Kan sikkert se på det om du bor i nærheten og kommer innom. Et BMW-verksted kan sikkert gjøre det, men om du har byttet til en brukt sensor så vil de nok gjerne montere en ny original først, deretter kode til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel N F Olsen Skrevet November 22, 2021 Forfatter Share Skrevet November 22, 2021 3 minutter siden, E.C. skrev: Kan sikkert se på det om du bor i nærheten og kommer innom. Et BMW-verksted kan sikkert gjøre det, men om du har byttet til en brukt sensor så vil de nok gjerne montere en ny original først, deretter kode til bilen. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 22, 2021 Share Skrevet November 22, 2021 Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå