Mariuse34 Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Hallais! Har et e53 X5 stereosystem i Range Roveren min. Sliter med at skjermen er død og lyden i stereoen kommer og går. Noen som har en oversikt over koblingspunktene på DSP til BMW, så jeg vet hvilke kretser jeg skal sjekke om får strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 Fant et selv, det er for RR, men skal være temmelig likt for BMW x5 e53, e38 og e39 med dsp. https://drive.google.com/file/d/11nguexfM499QqaK0ps2P0xyCtAe8xkon/view?fbclid=IwAR0TBORORctJ_hbomGUNQ_XDbQrsUr-GMnhvlElIURGvVQtH6kHAH3FEle8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Skjerm er styrt av navimodul baki og lyd av bm54 Prøv å lån deg en mk3 eller 4 navimodul som du vet virker dsp er også avhengig av ibussignal for å virke blir lyse ved volumknapp borte når lyden er vekke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 7 timer siden, Ingvaldsen skrev: Skjerm er styrt av navimodul baki og lyd av bm54 Prøv å lån deg en mk3 eller 4 navimodul som du vet virker dsp er også avhengig av ibussignal for å virke blir lyse ved volumknapp borte når lyden er vekke ? Har testet med flere mk3 moduler. Temmelig sikker på at den jeg har virker, har kjøpt den som fungerende. Lyset foran ved volumknapp er der, selv om lyd er vekke. Virker som den tror lyden er der. Hvordan sjekker jeg at ibus signal funker? Er ikke så krise at skjerm er dæv en stund, men det er sykt kjedelig å være uten lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 1 minutt siden, Mariuse34 skrev: Har testet med flere mk3 moduler. Temmelig sikker på at den jeg har virker, har kjøpt den som fungerende. Lyset foran ved volumknapp er der, selv om lyd er vekke. Virker som den tror lyden er der. Hvordan sjekker jeg at ibus signal funker? Er ikke så krise at skjerm er dæv en stund, men det er sykt kjedelig å være uten lyd. bare dra ei ny løs ledning fra bakre til fremre punkt, blir det ikkje forskjell e nå ibus iorden ibus kan du koble det på på kor du vil berre det e rett buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 1 time siden, Ingvaldsen skrev: bare dra ei ny løs ledning fra bakre til fremre punkt, blir det ikkje forskjell e nå ibus iorden ibus kan du koble det på på kor du vil berre det e rett buss Jeg er litt usikker på om jeg skjønner hva ibus er. Orker du forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå