Bimmer-1 Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Hei. Lurer på om det er mulig å bare bytte fra en vanlig støtfanger foran til en M-sport støtfanger eller må man bytte andre deler også slikt som p-sensorer, fester o.l? Noen som har gjort det eller har erfaring med det? Takker alle som tar seg tid og svarer.
Alpejohn Posted December 17, 2021 Posted December 17, 2021 Uten å si det helt sikkert, så går jeg ut i fra at det er en del plast deler og luftkanaler som må byttes. Du kan sjekke bmwfans.info og se hva som er forskjellig. Mulig du får det til å passe, men det vil nok se veldig uferdig ut i beste fall.
Bimmer-1 Posted December 17, 2021 Author Posted December 17, 2021 2 timer siden, Alpejohn skrev: Uten å si det helt sikkert, så går jeg ut i fra at det er en del plast deler og luftkanaler som må byttes. Du kan sjekke bmwfans.info og se hva som er forskjellig. Mulig du får det til å passe, men det vil nok se veldig uferdig ut i beste fall. Jeg er litt skeptisk til disse skjerm listene, tror ikke de vil passe perfekt og da vil det bli stygt. Skal sjekke det ut, takk for tips.
Recommended Posts