Gå til innhold

Vurderer BMW, 316D eller 320D? (Diesel, 2015, Stasjonsvogn)


mgc
 Share

Anbefalte innlegg

Kravet er egentlig bare Stasjonsvogn og Bakhjul/Firehjul egentlig, bryr meg ikke om den er manuell eller auto(lat) lenger.
Da å vel, ser etter bil nyere enn 2014 og oppover så jeg slipper å tenke på rust før jeg faktisk må tenke på det.
Lei av FWD bilen jeg har nå, men kunne vært et positiv ting om den var AWD/4WD så jeg kan kjøre til hytta på vinteren :P
 
Budsjett cirka 250k?~ Ender bare å selge min nåværende bil egentlig, men tenkte å spørre her før jeg evt kjøper en annen bil :P
Vel å merke, jeg har kun eid 2 biler i livet og begge har vært volvo'er, riktig nok Volvo 850 1996 (2012-2020) og nå Volvo V70 2016 (2018>~~~~)
 
År: 2015
Modell: "BMW 316D M-SPORT"
Effekt; 200 Hk
Hjuldrift: Bakhjul
Finn-link: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234686843
Pris: 214K
 
År: 2015
Modell: "320D M-SPORT"
Effekt: 163 HK
Hjuldrift: AWD/XDRIVE
Finn-link: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=231085140
Pris: 249K
 
Er disse bilene noe man ikke burde gå videre på eller noe man burde tenke etter? Fra en som IKKE kan skru og relativt er ganske noob på det :P
 
Vil ha en driftsikker bil som kan drive familie og hundelivet videre frem :) Dog begge modeller over er manuell, om du vet om en fin autolat så si fra :P
 
Riktignok er kravet diesel å, men da å riktignok når diesel prisen der jeg bor er sjeldent på 16 kroner og veldig ofte når 19 kroner for tiden 😕
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 2 virket ganske grei og er jo også automat. 

Nummer 1 virket overpriset. 

Vil anbefale deg og se etter biler med god service historikk og tegne en forsikring med maskinskadedekning. Bilene er driftssikre, men har du uflaks får du enten registerhavari, dieselpumpe havari eller turbuhavari - hvorav de 2 første er svindyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...