bmwe60525d Skrevet Desember 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2021 Tja... Nå vet ikke jeg hva BMW tar for dette plastrælet jeg men, kjenner en med E61 med denne motoren som KUN kjøper originalt og har skiftet denne 3 ganger det siste året og dette har han kjøpt på bavaria. Når han går tilbake og klager får han høre det er bilen det er noe galt med 🤣 Så om man kjøper aftermarket som er like dårlig men billigere er vel ikke det så dumt? Siden de går i stykker hele veien alikevel. Er nok bare dårlig design på disse tenker jeg. Liker jo såklart også å kjøpe originale deler, men jeg har heller ikke noe imot andre produsenter enn originalt BMW på vanlige slitedeler. Har absolutt tenkt å ha bilen en stund, men selger ikke nyrene mine for å skifte slikt altså.. At jeg klagde på at den termostaten jeg kjøpte virket kjip var bare for å informere andre, ikke for å klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 31, 2021 Share Skrevet Desember 31, 2021 Ligger vel på 800-1000kr originalt, spørs på hvor man kjøper. Kan hende han du kjenner har noen flere problemer da? Poenget mitt var uansett at en del ting på motor bør kjøpes originalt. Termostat som feiler er relativt enkelt å oppdage og skifte, men f.eks. uoriginale sensorer på enkelte BMW-er har sendt en del folk på ville feilsøkingsveier. Så ikke nødvendigvis kritikk for valget du har gjort, men litt "heads up" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå