E60..06 Skrevet Desember 22, 2021 Share Skrevet Desember 22, 2021 Hvordan kan jeg kode vekk tåkelys på min bmw e60 lci, jeg har satt på m5 fanger og tatt ut tåkelysene så jeg får opp feil kode, hvordan kan jeg fjerne den via bimmercode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Desember 22, 2021 Share Skrevet Desember 22, 2021 Ta vekk modulkoden for for lights også kode om lys modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 22, 2021 Share Skrevet Desember 22, 2021 Som nevnt over, du må gå inn i LCM og fjerne "warning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E60..06 Skrevet Desember 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2021 Får ikke opp noe av det… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E60..06 Skrevet Desember 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2021 Men jeg er på demo mode akk nå da, bilen er ikke ved meg så får ikke testet på selve bilen men kan prøve en dag og teste på min bil når jeg får den tilbake, men jeg så på noe av d du kunne gjøre på e60 og d stod ikke noe om å kunne deaktivere tåkelysene men har ikke sjekka på Expert mode da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 22, 2021 Share Skrevet Desember 22, 2021 (endret) Det står på skjermen "Front electronic module" ..lighting, mirror osv. Samme prosedyre: Endret Desember 22, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E60..06 Skrevet Desember 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2021 Okei skal prøve så snart jeg får bilen min tilbake👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå