Gå til innhold

Hva er din favoritt originalfelg til BMW E36?


Bruspulvergutt
 Share

Anbefalte innlegg

På 28.12.2021 den 8.52, Marius2002 skrev:

Det var også litt det jeg mente på julaften at man lærer hverandres skrivemåter.

Skjønner hva du mener, noen har en litt sarkastisk måte å skrive på mens andre har vel en mer "simpel" måte å skrive på (jeg), men er sant det at etter en stund blir man jo "kjent" på et forum og kan ha samtaler uten misforståelser :)

Er jo ikke så lett å kommunisere alt via nettet, i motsetning til å snakke i virkeligheten.. Men jeg synes stort sett det fungerer greit annet enn når jeg tråkker veldig i salaten avogtil

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style 44 mener jeg også ble levert på de aller siste E36ene. Husker min far fikk en 1999 E36 320i coupe (mulig Sienna red) som lånebil fra Bavaria da hans E46 var på garantirep. Denne var kun gått 2k mener jeg å huske, og var skodd med 17" Style 44. Meget lekkert. 

 

Edit: Den var Sierrarot og hadde regnr RH63208 :P  Ser også den var importert av/til Bavaria som hadde den nesten ett år, så mulig den hadde fått noen ettermontere originalhjul fra E46 :^o  Jeg bemerket meg i alle fall hjulene da min far hadde samme på sin E46 bare i 15". 

Uansett den E36en var meget lekker med full M-sport innvendig og utvendig.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, StigJ skrev:

Edit: Den var Sierrarot og hadde regnr RH63208 :P

Litt OT men.. Sierrarot er en veldig fin farge :D

Ok men tråden er for originale BMW-felger som passer på E36, ikke kun de som ble levert originalt til E36 så Style 44 fungerer også, om det er en E46-felg som passer på E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ok så nå som jeg har hele 3 sett felger til E36en så kjenner jeg litt at det kan bli avhengighetsskapende å samle på felger (hjul) :P

---

Style 6

Er det vel, står på bilen og er greie vinterfelger egentlig.. Så de vil nok, selvom jeg egentlig ikke liker dem, bli værende til bruk om vinteren

---

Style 13

Disse var de som fulgte med som sommerhjul, eller som jeg iallfall tenker er et av settene som kan ende opp med å bli brukt som sommerhjul. Ifølge internett litt spesielle felger, og jeg liker dem

---

Style 68

Dette er jo E46-felger men de er et av settene som passer best til E36.. synes jeg. I dim 17×7,5 +41 og 17×8,5 +50 så er det jo nesten som om, iallfall framfelgene, ble laget for E36

---

Også har jeg jo en del andre felgsett på ønskelista da, hadde heller ikke gjort noe feks å ha dobbelt opp av noen av dem. Også få noen pulverlakkert iallfall.

Nei felger/hjul er gøy, dere!

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...