Blinklys Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Hei, jeg brukte noen minutter på å kikke rundt langs kantene av motorrommet i bilen min.. På jakt etter VIN info. Disclaimer: Bildene jeg poster er tilfeldige bilder funnet på nettet som illustrerer det jeg snakker om. De har altså ingenting med min bil å gjøre, annet enn at det siste har "platen" på omtrent samme plass som min VIN pleier da som regel å være på et klistremerke på dempertårn, som på det første bildet. På dempertårn er vel vanligvis også klistremerker med info om farge, komplett VIN osv. På min er det ingen klistremerker på dempertårn, men jeg trodde den har original lakk så skjønner ikke helt at det ikke er noe der, kan ikke helt se hvorfor de skulle fjernet det heller Men, så skal dere høre. Etter enda litt mer leting, fant jeg det til venstre side i motorrom når man ser forfra, festet med popnagler (?). Se andre bilde for illustrasjon av hvordan denne sitter (mener å huske jeg leste noe om at de gjorde slik med Sør Afrikanske E36er, men min er fra Europa..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Ca samme plassering som på Z4en min. Men tror det er klistermerke. Har i tillegg innstemplet VIN i høyre dempertårn som kan sees på bildet. Har sett litt forskjellige plasseringer rundt om. Mener på at på frøkna sin X2 så står plata oppunder panseret ved hengselen på passasjersiden. Fargekoden står vel alltid på VIN-platen utenom de med individual lakk slik første bildet ditt viser? Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Min og har kun naglet fast ut i siden og ikke klistremerke. Mulig det var en forsjell mellom facelift/preface i 96-97. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2022 (endret) 25 minutter siden, StigJ skrev: Ca samme plassering som på Z4en min. Men tror det er klistermerke. Har i tillegg innstemplet VIN i høyre dempertårn som kan sees på bildet. Har sett litt forskjellige plasseringer rundt om. Mener på at på frøkna sin X2 så står plata oppunder panseret ved hengselen på passasjersiden. Ah takk for illustrasjon/ bra bilde.. Mulig det er klistremerke på Z4, det vet jeg ikke. Men det er iallfall på omtrent samme plass som min 25 minutter siden, StigJ skrev: Fargekoden står vel alltid på VIN-platen utenom de med individual lakk slik første bildet ditt viser? Grunnen til at jeg brukte et klistremerke med Individual-spec er at det var det beste jeg fant når jeg surfet etter bra bilder av disse to versjonene av BIN plassering Men på min er iallfall fargekoden på VIN platen. 275. Så det har du rett i, tror jeg, at på iallfall EDM eldre BMW (ikke individual) står nok fargekode på VIN plate/ sticker 21 minutter siden, BjornarHS skrev: Min og har kun naglet fast ut i siden og ikke klistremerke. Mulig det var en forsjell mellom facelift/preface i 96-97. Ok ja, mulig det er noe som ble forandret i overgangen der.. Kunne bare aldri huske å ha sett det på nettet før, den plasseringen min har på VIN plate så ønsket egentlig bare få verifisert at de ble levert slik også Så har jeg som nevnt ingen klistremerker på noen av dempertårnene.. Ikke at det er nødvendig når VIN og fargekode står på platen der men allikevel en liten kuriositet dette.. Endret Januar 7, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå