walgoz Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 Hei Spontan handlet en E70 07´ X5 med skuddsikre N52 bensin motoren. Men jeg har et problem med lys og feilmeld. Kan noen hjelpe med hva som er årasaken til dette? Problemet er nå at US parklysene lyser uansett. Uansett hvilken vei lysbryteren settes står kjørelys + orange markeringslys (blinklys) på(?) Klarer ikke å få satt på park lys en gang.. Har også feil med navi systemet. Dette fungerer ikke før bilen er kjørt i nærmere 15min, noen tips/råd mottas med stor glede her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walgoz Skrevet Januar 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2022 Neon her inne som er dyktige og har tilgang på diagnose/koding i Oslo/Lillestrøm område evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 15, 2022 Share Skrevet Januar 15, 2022 BimmerFiks AS (tidligere Bimmerupgrade) kan vel kanskje bistå med dette? De har en noelunde i nærheten av Oslo om jeg husker rett. Du har vel kanskje CCC iDrive, og de er kjent for å være en del kødd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walgoz Skrevet Januar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2022 Takk for tips, skal høre med de Litt usikker på om det heter ccc iDrive, men er av den «gamle» sorten med kun hjulet og meny knapp. Ingen mulighet for BT Audio heller, fant jeg ut 🙃 tar gjerne i mot tips for å kunne spille av musikk fra iPhone (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå