Gå til innhold

Drensslange takluke


Erico93
 Share

Anbefalte innlegg

På de bilene jeg har hatt og har har jeg lagt det ut ved innerskjerm foran .

Da forsvinner det ut og som du sier at det ikke tetter seg i kanal ,ikke minst du slipper rusten .

Et bilde fra den ene bilen jeg gjorde det på :

E94E9D36-3A55-4D37-91EE-C4A1DF88658E.jpeg.561b918999b32c9d2b42163e5671b8e3.jpeg

Ser den slangebiten som er på høyre side der .

Den originale slangen kan være noe har og bøye så anbefaller deg og varme forsiktig og tre innpå en slange på den originale.

Gjort dette på alle mine og har til nå funket 😊

Drenering bak på e36 vet jeg ikke hvordan er ,men viktigste er jo her å få vannet ut og ikke inn i kanaler her og om det er sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte å gjøre som du har gjort her, men da vil den dryppe på innsiden av forskjermen, den gjør nemlig en bøy inn, 15cm, før den skrus fast i bunn av karosseri, men kanskje bedre løsning det, er ikke så tett i bunnen der, må tectylere godt på innersiden av skjermen først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Erico93 skrev:

Ja jeg tenkte å gjøre som du har gjort her, men da vil den dryppe på innsiden av forskjermen, den gjør nemlig en bøy inn, 15cm, før den skrus fast i bunn av karosseri, men kanskje bedre løsning det, er ikke så tett i bunnen der, må tectylere godt på innersiden av skjermen først

Somsagt så har dette funket på mine og ikke minst man får vannet ut isteden for at det havner i kanal .

Den løsningen som Bmw har laget der på hvertfall e34 og e36 /div andre er ikke noe god løsning .

Men ja behandling av innsiden er greit å ha gjort .

Har somregel av mine plast innerskjermer på min en gang i året og har ikke kommet noe skade etter at drenering ble flyttet hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...