Erico93 Skrevet Januar 13, 2022 Skrevet Januar 13, 2022 Hei, driver å restaurerer en 93 mod M3, har noen tips om hvor jeg kan gjøre av drensrøret fra takluka. I dag kommer det ned innvendig i høyre kanal, svært upraktisk hvis drenshullene i kanalen går tett. Erik sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 13, 2022 Skrevet Januar 13, 2022 På de bilene jeg har hatt og har har jeg lagt det ut ved innerskjerm foran . Da forsvinner det ut og som du sier at det ikke tetter seg i kanal ,ikke minst du slipper rusten . Et bilde fra den ene bilen jeg gjorde det på : Ser den slangebiten som er på høyre side der . Den originale slangen kan være noe har og bøye så anbefaller deg og varme forsiktig og tre innpå en slange på den originale. Gjort dette på alle mine og har til nå funket 😊 Drenering bak på e36 vet jeg ikke hvordan er ,men viktigste er jo her å få vannet ut og ikke inn i kanaler her og om det er sånn Erico93 reagerte på dette 1
Erico93 Skrevet Januar 13, 2022 Forfatter Skrevet Januar 13, 2022 Ja jeg tenkte å gjøre som du har gjort her, men da vil den dryppe på innsiden av forskjermen, den gjør nemlig en bøy inn, 15cm, før den skrus fast i bunn av karosseri, men kanskje bedre løsning det, er ikke så tett i bunnen der, må tectylere godt på innersiden av skjermen først sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 14, 2022 Skrevet Januar 14, 2022 9 timer siden, Erico93 skrev: Ja jeg tenkte å gjøre som du har gjort her, men da vil den dryppe på innsiden av forskjermen, den gjør nemlig en bøy inn, 15cm, før den skrus fast i bunn av karosseri, men kanskje bedre løsning det, er ikke så tett i bunnen der, må tectylere godt på innersiden av skjermen først Somsagt så har dette funket på mine og ikke minst man får vannet ut isteden for at det havner i kanal . Den løsningen som Bmw har laget der på hvertfall e34 og e36 /div andre er ikke noe god løsning . Men ja behandling av innsiden er greit å ha gjort . Har somregel av mine plast innerskjermer på min en gang i året og har ikke kommet noe skade etter at drenering ble flyttet hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå