525TDSA Skrevet Januar 13, 2022 Share Skrevet Januar 13, 2022 Har akkurat kjøpt BimmerLink og en Vgate iCar II, men får ikke koblet den opp mot iPhone 8. Er telefonen for gammel? I tilfelle, noen som kan anbefale et OBD adapter som funker bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2022 Share Skrevet Januar 13, 2022 Parrer du riktig da? noen adaptere bruker BT andre bruker WIFI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525TDSA Skrevet Januar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2022 16 hours ago, Reef89 said: Parrer du riktig da? noen adaptere bruker BT andre bruker WIFI. Ja, denne bruker BT og jeg har slått av WiFi da jeg fikk tips om at det kunne bli problemer. I BimmerLink listen over mulige adaptere står det Bluetooth 4.0, så jeg lurer på om adapteret eller selve telefonen ikke er kompatibelt? I tilfelle er det jo billigere å kjøpe nytt adapter i forhold til telefon. Jeg tenkte kanskje noen her har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 14, 2022 Share Skrevet Januar 14, 2022 Mulig du har fått feil adapter? etter litt søking på google.no så ser jeg at den adapteren fåes i både 2.1 BT og 4.0 BT og noen for Android og andre for IOS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525TDSA Skrevet Januar 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2022 21 hours ago, Reef89 said: Mulig du har fått feil adapter? etter litt søking på google.no så ser jeg at den adapteren fåes i både 2.1 BT og 4.0 BT og noen for Android og andre for IOS. Ja kanskje. Det står Bluetooth 3.0 på den, men i BimmerCode listen står det Bluetooth 4.0. Kanskje de ikke kan parres? Det er i tilfelle nytt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525TDSA Skrevet Januar 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2022 Jeg kjøpte en Konnwei WiFi isteden som funker👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå