Sandviken drekk og mekk Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 (endret) Hei, jeg byttet veivsensor på min E39 sensoren (original sensor) jeg hadde også av alt luft relatert inn til innsugsmanifold Etter alt ble montert så sliter jeg med å få den til å gå, høres ut som at den feiltenner eller noe lignende, når jeg gir gass så virker det som at den gasser litt selv og stopper etter det. 20220127_193105.mp4 20220127_193105.mp4 20220127_193105.mp4 20220127_193105.mp4 Endret Januar 27, 2022 av Sandviken drekk og mekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 Koblet til noe feil? Ligger det inne feilkoder? Hvorfor byttet du sensor i første omgang? Jeg ser at du skriver original sensor, men er den helt ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviken drekk og mekk Skrevet Januar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2022 8 minutter siden, E.C. skrev: Koblet til noe feil? Ligger det inne feilkoder? Hvorfor byttet du sensor i første omgang? Jeg ser at du skriver original sensor, men er den helt ny? Gått over alt 3 ganger å alt er riktig som jeg har sett. Det er ingen feilkoder som kom opp. Byttet sensor pga den begynte å bli dårlig, å ja sensoren er helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 Hvordan merket du at den ble dårlig? For dette her ser egentlig litt ut som at den er dårlig. Er sensoren din foran på motoren eller bak på svinghjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviken drekk og mekk Skrevet Januar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2022 2 minutter siden, E.C. skrev: Hvordan merket du at den ble dårlig? For dette her ser egentlig litt ut som at den er dårlig. Er sensoren din foran på motoren eller bak på svinghjulet? Ja den sitter bak på svinghjulet, skar se om det er no pakning eller orig der. Er ikke rare greier som skar tell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 Sjekk posisjon ja. Har du bensin og gnist? Går den på startgass? Hvis du har gnist så skal veivsensor være ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviken drekk og mekk Skrevet Januar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2022 Bensin og gnist er ok, ikke noe startgass i bildet nei. Så er å leiter etter løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 27, 2022 Share Skrevet Januar 27, 2022 Hvis gnist er ok så er nok veivsensor ok også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå