danielkaldheim Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 (endret) Har handlet meg ny BMW iX3 Fully Charged som kommer forhåpentligvis i løpet av april. En av tingene jeg savner med iX3'en er frunk. I og med at det er masse plass under plastikk-dekselet under panseret hadde det jo vært genialt å få laget en boks av glassfiber eller karbonfiber. Da jeg googlet litt rundt for å finne mål og bilder havnet jeg over noen som hadde kommet meg i forkjøpet. En kar som vist nok er kjent for å lage i3 bagasjerom utvidelser: https://wokeby.de/en/shop/ Her har han laget en frunk som passer fint inn i panseret. I følge nettsiden står det at han har den klar for salg i mars i år. Hva tenker dere, er dette noe å gå for? Vil det ha noe å si for luftgjennomstrømmingen i "motorrommet"? Er også ganske spent på hva han kommer til å ta betalt for denne.https://wokeby.de/en/news/news-about-the-bmw-ix3-frunk/ Endret Februar 3, 2022 av danielkaldheim La til tag fupsaker, Pekka, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Gratulerer med ny bil. Har selv hatt et par i3’er som jo har frunk, disse ble brukt sporadisk. Men mest til ladekabel og ved behov, siden bilen er kompakt trengs frunken. Har tenkt tanken på at det er potensial til frunk på iX3. Men det er jo en elektrifisert fossilbil, slik at panser er stort og tungt. Men ville vurdert det om prisen er ok og om det ikke forulemper bilen på noe vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Høyres heilt topp ut! Ein pitteliten frunk er akkurat stor nok til å stue vekk nødladar og slikt ein svært sjeldan brukar, men likevel treng ha med. Har sjølv bestilt i4, og håpar nokon gjer det same der på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå