Pime Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Hei, Jeg prøver å demontere senterkoppen for å komme til hjulboltene. Det ser ut til at jeg bruke skrujern, men jeg synes den sitter så hardt? Jeg er redd for å ødelegge noe. Noen som har erfaring med slike felger? Jeg legger ved et bilde. På forhånd takk. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Er det sånn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pime Skrevet Februar 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2022 Takk. Men det er nok en orginalfelg som er vist i YouTube videoen. Mine har ikke en slik løsning er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Da må du bare bryte den løs. Mulig du må ta i like mye på 2 sider, så den ikke kiler seg fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå