JohannesB Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Hei, jeg er helt ny her, så guide meg gjerne til rett sted om spørsmålet er besvart mange ganger før: Jeg har en 4-serie, som på glattisen skled baklengs rett inn i en busk og fikk en del riper i lakken, en liten sprekk nederst på karosseriet i hekken etc. Er det noen her som kan anbefale et godt verksted for denne typen "kosmetiske" utbedringer? Jeg pleier å sokne til Bilia Skøyen, men min erfaring er at de er både slappe og dyre på denne typen mindre jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 https://mpsbilskade.no/?gclid=Cj0KCQiAjJOQBhCkARIsAEKMtO36pDzxiU4eloFwFzNknTo5OFL9bTbH4F67JOKKUtNEb63ef4eisZ4aAq85EALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Auto Skade på Lørenskog er helt rå på BMW og Porsche, som for øvrig også er de eneste to bilmerkene de utfører jobber på. Men de er ganske dyre, mulig micropaint er mer i riktig gate? Vi har brukt AutoIn på Ryen endel i forbindelse med jobb, de virker også som seriøse og flinke mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsteinvh Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 Har god erfaring med MPS (link over) på Fornebu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 Hvem bruker folk i Oslo-området til sine litt «spesielle» biler? Tenker da enkel service og rep? En plass hvor du ikke må gå over å tørke olje og sette ting på plass selv etter service… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemperen Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 Har brukt Arne Gulbrandsen på Ensjø de siste årene. Ingenting å klage på så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohannesB Skrevet Februar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2022 Tusen takk for flere gode forslag, da vet jeg hvor jeg kan starte å undersøke nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå