Gå til innhold

Klima justering

Per ivar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter litt med justering av klima.

Alt fungerer borsett fra at jeg ikke får til og justere temp på min side. Ingenting sjer om jeg vrir på hjulet. Knappen på hjulet som det står MAX kan funke en skjelden gang. Har stått på 23 grader på min side i ca 14 dager, men da jeg startet opp nå var den plutselig på 21 grader.Er det bare å bytte til ett brukt klimapanel her? For dette har ikke noe med FMR modulen vel? Takker for alle svar

20220221_175816.jpg

Endret av Per ivar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet du med samme nøkkel som alle de andre gangene da temperaturen "hoppet" til noe annet? 

Har du prøvd å justere via diagnose, for å se om det endrer seg på skjermen? Ligger det feilkoder inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, E.C. skrev:

Startet du med samme nøkkel som alle de andre gangene da temperaturen "hoppet" til noe annet? 

Har du prøvd å justere via diagnose, for å se om det endrer seg på skjermen? Ligger det feilkoder inne?

Jeg brukte reservenøkkelen da jeg fikk 21 da jeg tenker meg om. Da jeg bruker den vanlige kommer det 23 grader. Fikk ingen feilkoder. Har ikke så avansert diagnose utstyr. Men er 500kr for ett brukt panel på den lokale høggeren. Så kanskje verdt ett forsøk å bytte🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...