Swear Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 Hei Jeg vil oppgradere tåkelys til noe form for cold white leds helst noe som ligner mest mulig med fargen på angel eyes. Ønsker å få det uten noe koding, helst med tilleggs deler istedenfor. Noen som har erfaring? Forslagg på hvilken kunne jeg kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 Har du HB4 tåkelys så er det minimalt med pærer som overgår pæresjekken. Da må du bruke motstander (håper du ikke gjør det) de blir glovarme og er rett og slett brannfarlig. Uansett med motstand så vil lysene blinke ved oppstart, er de av vil de også blinke inni mellom. Det beste er nok å kjøpe vanlige pærer og du koder vekk pæresjekken. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet Februar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2022 44 minutter siden, Reef89 skrev: Har du HB4 tåkelys så er det minimalt med pærer som overgår pæresjekken. Da må du bruke motstander (håper du ikke gjør det) de blir glovarme og er rett og slett brannfarlig. Uansett med motstand så vil lysene blinke ved oppstart, er de av vil de også blinke inni mellom. Det beste er nok å kjøpe vanlige pærer og du koder vekk pæresjekken. Takk for innspill ! Koding biten, er det noe du kunne hjelpet steg for steg med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 22 minutter siden, Swear skrev: Takk for innspill ! Koding biten, er det noe du kunne hjelpet steg for steg med eller? Spør hva du har av utstyr. Det enkleste er nok via app. Carly, bimmercode osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet Februar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2022 6 minutter siden, Reef89 skrev: Spør hva du har av utstyr. Det enkleste er nok via app. Carly, bimmercode osv. NCS expert, men hvis det noe billig utstyr som gjerne er enklere er jeg åpen for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 Kan gjøre det med NCS , men jeg vet ikke hvordan der. Kjøpt deg bimmercode OBD adapter og last ned appen. Mye gøy en kan endre/aktivere til bilen der.Bimmercode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet Februar 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2022 19 timer siden, Reef89 skrev: Kan gjøre det med NCS , men jeg vet ikke hvordan der. Kjøpt deg bimmercode OBD adapter og last ned appen. Mye gøy en kan endre/aktivere til bilen der.Bimmercode Bestilte Bimmercode OBD, blir det lett å finne frem hvordan kode vekk sjekk av lyspærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2022 Share Skrevet Februar 23, 2022 Ja Swear reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet Februar 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2022 På 23.2.2022 den 9.56, Reef89 skrev: Ja Må man betale for bimmercode eller er det ett sted hvor jeg kan laste ned hele versjon gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 26, 2022 Share Skrevet Februar 26, 2022 8 minutter siden, Swear skrev: Må man betale for bimmercode eller er det ett sted hvor jeg kan laste ned hele versjon gratis? Betaler en gang for full versjonen. 439.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå