Swear Skrevet April 25, 2022 Share Skrevet April 25, 2022 (endret) Trodde det var låse mekaniske fordi den lagde rare lyder, fikk tak i ekstra lås mekanisme men den vil heller ikke åpne og lager samme rare lyder, se video under E60 2004 520ia 20220425_175956.mp4 Endret April 25, 2022 av Swear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2022 Share Skrevet April 25, 2022 Ledningsbrudd? Ikke like vanlig på 60 som på 61, men det kan skje. Måtte skifte på min. Bare ta av trekke i luka sjekk ledninger, høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabeta Skrevet April 25, 2022 Share Skrevet April 25, 2022 Spenning som ikke holder til å åpne, påvirker andre ting. Med andre ord dårlig kontakt (ledningsbrudd) på noe felles (jord). Tipper jeg, men jeg hadde fire rette på lottoen her i fjord så er som regel like treffsikker som ett russisk slagskip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet April 26, 2022 Forfatter Share Skrevet April 26, 2022 På 25.4.2022 den 21.11, Reef89 skrev: Ledningsbrudd? Ikke like vanlig på 60 som på 61, men det kan skje. Måtte skifte på min. Bare ta av trekke i luka sjekk ledninger, høyre. Hvis en av små ledninger inn til selve låsen ikke er i kontakt, så fungerer ikke skiltlys, derfor tviler jeg om det er ledningsbrudd, men må nesten sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå