e39mikkel Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 Hei, jeg har nettopp fått baklykten til å funke pga ødelagt kontakt, men nå lurer jeg på, hvilken av ledningene er den som er koblet opp til kjørelyset på baklykta? Fikset bare jordingskabelen men vet ikke hvilken kabel som også må fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 Det kan en jo bla. måles seg frem til med multimeter. e39mikkel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 Klarer jeg å lese skjema rett er det gr/ws og gr/vi. Altså grå/hvit og grå/lilla avhengig av hvilken side (høye/venstre) du leiter på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39mikkel Skrevet Mai 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2022 8 hours ago, PIIIPower said: Klarer jeg å lese skjema rett er det gr/ws og gr/vi. Altså grå/hvit og grå/lilla avhengig av hvilken side (høye/venstre) du leiter på... ok, betyr det at det er en av de avhengig av siden? er til info på høyre baklykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 13, 2022 Share Skrevet Mai 13, 2022 Det skal være den eneste lederen som er to-farget med grå, har ikke koblingsskjemaet her. Hvit eller lilla er sideavhengig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39mikkel Skrevet Mai 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2022 7 minutes ago, PIIIPower said: Det skal være den eneste lederen som er to-farget med grå, har ikke koblingsskjemaet her. Hvit eller lilla er sideavhengig ja. ok tusen takk jeg skal prøve det, må bare kjøpe et tynnere borr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39mikkel Skrevet Juni 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2022 On 5/13/2022 at 1:09 PM, PIIIPower said: Det skal være den eneste lederen som er to-farget med grå, har ikke koblingsskjemaet her. Hvit eller lilla er sideavhengig ja. tusen takk, det fungerte å koble den ledningen med sukkerbit og litt ledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå