FransEirik Skrevet Mai 17, 2022 Share Skrevet Mai 17, 2022 Noen som har erfaring med downpipe på N57? Gjerne med tune fra TRF da jeg vurderer dette, samt stenging av EGR-ventil. Lønnsomt å rengjøre innsuget på forhånd? (har chip steg 1 på forhånd fra Sedox Performance) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 17, 2022 Share Skrevet Mai 17, 2022 37 minutter siden, FransEirik skrev: Noen som har erfaring med downpipe på N57? Gjerne med tune fra TRF da jeg vurderer dette, samt stenging av EGR-ventil. Lønnsomt å rengjøre innsuget på forhånd? (har chip steg 1 på forhånd fra Sedox Performance) Jeg har TRF steg 2 på min 2011 325d med N57. Anbefales på det sterkeste. Den bilen går skikkelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Mai 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2022 9 timer siden, Øyvind L. skrev: Jeg har TRF steg 2 på min 2011 325d med N57. Anbefales på det sterkeste. Den bilen går skikkelig bra. Har du noen kommenterer om lydnivå i kupe og lukt?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 13 timer siden, FransEirik skrev: Har du noen kommenterer om lydnivå i kupe og lukt?.. N57 bråker ikke spesielt mye, men bra lyd av eksosen synes jeg. Har ikke reagert på noe lukt.. Den ryker lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå