Ranger1000 Skrevet Mai 29, 2022 Share Skrevet Mai 29, 2022 Hei! Batteriet gikk visst tom på hovednøkkelen min. Det var tydeligvis nok strøm til å låse bilen opp og igjen, men det står "nøkkel mangler" når jeg skal starte motoren. Holde nøkkelen inntil rattstammen fungerte ikke. Fant til og med et nytt batteri til nøkkelen, men til ingen nytte. Ladet opp den "flotte" display key'en også, men heller ikke denne oppdages i bilen slik at jeg får start. Noen tips her? Får ikke kjørt bilen ned til Bilia for hjelp akkurat. Frustrerende at ingen "reserveløsninger" fungerer når man trenger bilen. Gått 25.000 på 2.5 år, trodde nøkler holdt lenger enn dette. Har i hvertfall aldri hatt behov for å bytte på tidligere biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 29, 2022 Share Skrevet Mai 29, 2022 Det høres mer ut som feil med bilen. Men du har jo garanti, så start med det. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå