Rikkolini Skrevet Mai 31, 2022 Share Skrevet Mai 31, 2022 God aftes! Konebilen fra 2008 med xenon feilmelder «right dipped beam failure». Har kryssbyttet pærer og tennere uten hell. Hva er neste på listen? Den fæle styreenheten til tusenvis? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 31, 2022 Share Skrevet Mai 31, 2022 Ligger endel tråder om dette fra før. Men hvilken farge er det på lyset høyre? Får du feilmelding venstre når du bytter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Mai 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2022 1 minutt siden, Reef89 skrev: Ligger endel tråder om dette fra før. Men hvilken farge er det på lyset høyre? Får du feilmelding venstre når du bytter? Finner bare de som har pærer som må skiftes. Pærene har fin farge, som sagt, kryssbytte hjalp ikke, samme lykta feilmelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 31, 2022 Share Skrevet Mai 31, 2022 Har du AHL lykter? Byttet på ballastene og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Mai 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2022 26 minutter siden, Reef89 skrev: Har du AHL lykter? Byttet på ballastene og? Usikker på hva AHL står for, men det er en e81 fra 2007 med xenon. Ikke byttet ballastene, så regner med det er det som må prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 31, 2022 Share Skrevet Mai 31, 2022 AHL er svingbare lys. Bytt om og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 1, 2022 Share Skrevet Juni 1, 2022 Hatt samme problem med meg, ballasten som ryker. Disse er på min (E90) plassert under lykten, så eventuell fukt i lykten renner ned i ballast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Juni 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2022 På 31.5.2022 den 21.54, Reef89 skrev: AHL er svingbare lys. Bytt om og se. 10 timer siden, Olaandref skrev: Hatt samme problem med meg, ballasten som ryker. Disse er på min (E90) plassert under lykten, så eventuell fukt i lykten renner ned i ballast. Ballast kryssbyttet, feilen holder seg fortsatt til samme lykta. Ingen misfarging på lyset. Merkelig, for det er lys når bilen starter, den høydejusterer seg til riktig høyde, blinker litt og dør ut, kommer både sporadisk og fast tilbake etter feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå