Fredrik.R Skrevet Juni 3, 2022 Share Skrevet Juni 3, 2022 Holder på å bygge om en e46 318i til 330i med m54 motor. Alt virker bortsett fra gass styring. Motoren går fint på tomgang. Pedalen er kobla riktig, men mangler spenning til motor i gasspjeld. Får heller ikke spenning ut av ecu. Har begynt å lure på om de er andre ting i bilen som kan påvirke dette (abs, antispinn). Noen som har noen gode råd??😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 4, 2022 Share Skrevet Juni 4, 2022 Har du lest ut feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 4, 2022 Share Skrevet Juni 4, 2022 Jeg har pin outs fra pedal og sjeld om du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik.R Skrevet Juni 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2022 Takk for svar, har lest ut feilkoder på bilen og får opp: kode 70 - engine throttle sensor, potesiometer 1 og 2 Kode 94 - CAN data fault from DME/DDE Kode 94 får jeg når jeg er inne på abs i diagnoseapparatet, lurer på om dette kan tulle me gasspedal. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 8, 2022 Share Skrevet Juni 8, 2022 Nå har jeg koblet opp elektronisk gass på datasprut så for meg er det litt annerledes. Men du har to potensiometere i pedalen. Begge to må snakke med ecu og spjeld for at det skal funke. Pin out pedal: Pin out spjeld: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå