Padi1 Skrevet Juni 3, 2022 Share Skrevet Juni 3, 2022 Hei. Jeg har en G21 330e med vanlige led. Er ikke noe adaptive led lys, men helt vanlige. Men jeg ønsker å oppgradere til laser lys på bilen. Er det noen som kjenner til om dette er plug and play pluss litt Coding. Eller er det moduler som også må kjøpes inn. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 3, 2022 Share Skrevet Juni 3, 2022 Det meste er mulig, avhengig av hva du har av utstyr blir det fort dyrt.. har du ikke KAFAS idag ser det ut til at du må ha det med kamera og modul (for å styre styrken på lysene). Så 30-40.000 i lamper lamper og andre deler kanskje? HBA ser også ut til å være aktivert og det gjøres vel ved å kjøpe en lisens dersom den ikke er aktivert allerede. les mer; https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1798668 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 4, 2022 Share Skrevet Juni 4, 2022 Rundt 50k for nye lykter, allerede der er det kanskje billigere å bare bytte til tilsvarende bil med laserlykter? BMW har solgt retrofit-pakker for lykter tidligere, jeg hadde sjekket med en forhandler om det er mulig på din bil (offisielt) og hva det evt. ville ha kostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå