Martin musegutt Skrevet Juli 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2022 Takk for det! Jærsk likar me! Bestilte derimot time på Forus denne gongen. Det får bli Bryne neste gong. Fargetreff er absolutt på sin plass, det 😁 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 På 27.7.2022 den 10.38, kln66 skrev: Forresten, jeg så nå at det var snakk om en 2016-modell. Tror BMW opererer med 5 års garanti på lakken. I så fall spørs det om du får noe på garanti. Rustgarantien på 12(?) år gjelder vel gjennomrusting, og det er det jo ikke snakk om her Gjennomrusting betyr om det ruster under lakken. Må ikke være rustet tvers gjennom. 12 års rustgaranti gjelder altså om det begynner å ruste under lakken. Trenger ikke være synlig rust. Jeg ville ikke pirket i boblene før jeg hadde fått det sjekket, da kan det være vrient å dokumentere at det ikke var ytre påvirkning. Martin musegutt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå