Grobian Skrevet September 1, 2022 Share Skrevet September 1, 2022 Et liten ting jeg har lagt merke til på min E60 er at førervinduet lager en klikkelyd når vinduet åpnes helt. Dvs. når vinduet kjøres helt ned kommer det et klikk fra døren, og likt når det etterpå kjøres helt opp, kommer det et klikk rett før det lukker. Kjører jeg vinduet mindre enn helt ned kommer ingen ulyd hverken på vei opp eller ned. Jeg vil anta at det er plastgiret som kan være slitt? Er det så stort at det kjører ned hele vinduet i én rotasjon? Vinduet går ellers opp og ned tilsynelatende med jevn hastighet og med samme hastighet som de andre vinduene (som ikke lager lyd). Har noen erfaringer med hva som kan forårsake denne lyden? Forberedt på at motoren bør/må byttes..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 1, 2022 Share Skrevet September 1, 2022 Ville aller først tatt av dørtrekket og undersøkt visuelt. Kan henge det er noen guides/spor det faller bittelitt ut av som klikker på plass igjen når du kjører det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå